Administratief beheer
Onze administratieve medewerkers dragen transparantie hoog in het vaandel en stellen alles in het werk om de communicatie met de klant zo open en vlot mogelijk te laten verlopen. Snel en accuraat optreden zijn basisprincipes waar wij ons steeds aan houden.
De dienst administratie staat onder andere in voor het bijhouden van basisgegevens over zowel klant als gebouw, het versturen van allerhande briefwisseling en alle overige secretariaatswerk. Ook staan zij in voor het uitnodigen van de algemene vergaderingen en bijeenkomsten met de raad van mede-eigendom, alsook voor het opmaken en verzenden van de daarbij horende verslagen. Verder zijn ze verantwoordelijk voor bewaren van alle nodige archiefstukken voor de verenging van mede-eigenaars. Dat en nog veel meer staat op het lijstje van taken voor onze administratie.
U kan steeds bij hen terecht voor de verwerking van in- en uitgaande documenten, ook zijn zij het eerste aanspreekpunt aan de telefoon en proberen zij steeds een antwoord op al Uw algemene vragen te geven. Tenslotte kan U als mede-eigenaar bij hen terecht om het wachtwoord te bekomen om op onze website alle officiƫle administratieve documenten inzake de gemeenschappelijke delen te bekijken.