Financieel beheer
Het financieel beheer van mede-eigendommen behelst in de eerste plaats het bijhouden van de boekhouding. De begrotingen voor elk gebouw worden jaarlijks zo realistisch mogelijk gebudgetteerd en de afrekening wordt zo transparant mogelijk opgesteld teneinde het voor alle mede-eigenaars mogelijk te maken om de kosten van de VME op te volgen. De financiële medewerkers doen dit met een minutieus gevoel voor precisie waardoor de eigenaar steeds overtuigd kan zijn van de accuraatheid en correctheid van de te betalen bedragen.
Verder bieden de financiële medewerkers ook steeds een antwoord op al Uw vragen inzake betalingen, zoals de opvraging van voorschotten en provisies en de opvolging van achterstallige betalers. Daarnaast zorgt ons beheer ook voor alle informatie rondom betalingen en behoort het tevens tot hun takenpakket om de nodige toelichting te voorzien bij de jaarafrekening.
Ook het aanleggen van een reservefonds en vast werkkapitaal is heel belangrijk teneinde steeds over een financiële buffer te beschikken.
Ons team zorgt ervoor dat de mede-eigenaars op beide oren kunnen slapen en zich geen zorgen hoeven te maken over het soms wel ingewikkelde financiële aspect dat bij het eigenaar zijn komt kijken. We zijn professionals die alles in mensentaal proberen te verduidelijken aan de klant.